دلم برای کسی تنگ است

 

            که آفتاب صداقت را

 

         به مهمانی گلهای باغ می آورد

 

                     و گیسوان بلندش را

 

               به بادها می داد

 

                 و دستهای سپیدش را

 

        به آب می بخشید.

 

          دلم برای کسی تنگ است

 

       که چشمهای قشنگش را

 

به عمق آبی دریای واژگون می دوخت

 

و شعر های خوشی چون پرنده ها می خواند.

 

     دلم برای کسی تنگ است

 

    که همچو کودکی معصوم

 

  دلش برای دلم می سوخت

 

               و مهربانی را

 

                نثار من می کرد

 

               دلم برای کسی تنگ است

 

           که تا شمال ترین شمال با من رفت

 

           کسی که بی من ماند

 

               کسی که با من نیست

 

                       کسی که در تنهای برایش اشک ریختم

 

                                              کسی که .....

نظرات 2 + ارسال نظر
طه شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 01:21 ب.ظ http://infinity.blogsky.com

سلام!!!
دفعه اول!!!
جالب!!!
زیبا!!!
همین!!!

صادق شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 01:54 ب.ظ http://restart.blogsky.com

تا این غزل شبیه غزل های من شود
چیزی شبیه عطر حضور شما کم است
...

(براتون یه میل زدم. اگر به دستتون نرسید، بگید که دوباره بفرستم)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد