بوی عیدی بوی توپ بوی کاغد رنگی
                  بوی تند ماهی دودی وسط سفره نو
                                       بوی یاس جا نمازه ترمه مادر بزرگ
        با اینها زمستونو سر می کنم
                      با اینها خستگیمو در می کنم
  شادی شکستن قولک پول
               وحشت جمع شدن سکه عیدی ازشمردن زیاد
                        بوی اسکناس تا نخورده لای کتاب
        با اینها زمستونو سر می کنم
                   با اینها خستگیمو در می کنم
 فکر قاشق زدن یه دختر چادر سیاه
              شوقه یک خیز بلند
                               از روی بوته های نور
             بند کفش جفت شده توی گنجه ها
         با اینها زمستونو سر می کنم
                   با اینها خستگیمو در می کنم
   عشق یک ستاره ساختن با دولک
     ترس ناتمام گذاشتن جریمه های عید مدرسه
                   بوی گل محمدی که خشک لای کتاب
       با اینها زمستونو سر می کنم
                با اینها خستگیمو در می کنم
    بوی باغچه بوی حوض
                         عطر خوب نذری
                             شب جمعه پی فانوس توی کوچه گم شدن
              توی جوی لاجوردی هوس یک آب تنی
      با اینها زمستون رو سر می کنم
               با اینها خستگیمو در می کنم *


زنده باد ایرانی.
همیشه شاد و سربلند باشید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد