نشانه عاشقی!...

 

سلام ؛

هیچ می دونستید که یکی از نشونه های عاشق شدن گریه کردنه؟!!!!

من خودم هم نمی دونستم!  ولی بعضی ها ( مخصوصا آقا پسرا ) بر این اعتقادند که اگه یکی بی خودی گریه کنه یعنی عاشق شده ( و در نتیجه چون دخترا خیلی احساساتی هستند و زود گریشون می گیره همیشه عاشقند...!!!!)

شاید این چیزی که می خوام بگم برای پسرها و بعضی از دخترها عجیب بیاد ؛ ولی لااقل برای من و خیلی از دخترایی که می شناسمشون گریه یه چیزه طبیعیه . این نشونه ضعف نیست ؛ که البته خیلی از آقایون اینطور فکر می کنند. نمی دونم شاید الان حرفهای منو نمی فهمید. ولی دخترایی وجود دارند که با شادترین آهنگها دلشون می گیره .

چند روز پیش یه متنی به زبان انگلیسی خوندم که در همین زمینه بود . فکر کردم بد نباشه که براتون ترجمش کنم. شاید تا حدودی بتونه به این سوال آقایون جواب بده که :           چرا زنها گریه می کنند ؟؟؟؟

پسر بچه ای از مادرش پرسید :  چرا گریه میکنی؟  مادر جواب داد : بخاطر اینکه من یک زنم!  پسر گفت : من نمی فهمم !  و مادر فقط او را در آغوش گرفت و گفت : و تو هیچ وقت نخواهی فهمید. پسر از پدرش پرسید : چرا مادر بدون هیچ دلیلی گریه می کند؟  و تنها جوابی که پدر می توانست بدهد این بود : همه زنها بدون هیچ دلیلی گریه می کنند. پسر بزرگ و تبدیل به یک مرد شد . ولی هنوز این سوال برایش مطرح بود : چرا زنها گریه می کنند ؟؟؟؟

یک بار در خواب دید که با خدا صحبت می کند.کسی که جواب را می دانست.

پرسید : خدایا؛ چرا زنها به آسانی گریه می کنند؟ خدا پاسخ داد:من زن را به شکل ویژه ای آفریده ام  . من به زن شانه هایی قوی برای تحمل وزن جهان دادم . به او سرسختی دادم که به او اجازه می دهد از خانواده اش در برابر  بیماری   و فرسودگی بدون شکایتی مراقبت کند . من به او احساساتی دادم که در همه شرایط عاشق بچه هایش باشد حتی اگر بچه اش او را به سختی آزار دهد. نیرویی دادم که همسرش را با وجود اشتباهات همراهی کند. و بالاخره به او اشک دادم؛ اشک متعلق به اوست . منحصرا متعلق به اوست تا در موقع احتیاج از آن استفاده کند. یک زن به دلیل و توضیحی برای گریه کردن احتیاج ندارد. اشک متعلق به اوست .

خدا ادامه داد: می دانی پسرم؛ زیبایی یک زن در لباسی که می پوشد یا سبکی که با خود دارد یا نوع آرایش موهایش نیست. زیبایی یک زن را باید در چشمهایش دید . زیرا چشمهایش دری بسوی قلب اوست . محلی که عشق در آنجا می روید.

 

نظرات 2 + ارسال نظر
سمیرا دوشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 01:35 ق.ظ http://sooshyant01.persianblog.com

خیلی متنت قشنگ بود واقعا عالی بود جدی میگم سال نو هم مبارک سال خوبی داشته باشی پر از عشق

محشن پنج‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 11:51 ب.ظ http://www.shabetarik.tk

سلام
خیلی شلوغش کردی
چه خبره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد