اگر قبلا به من میگفتی که به زیبایی ها نگاه کن حتما به او ایمان خواهی آورد ... می پذیرفتم ولی حالا برای من زیبایی و عطر گل، وسیله ایست که در مسیر تکاملی چندین هزار ساله اش برای جذب حشرات برای تولید مثل بوجود آمده ...
      دیگر زیبایی حربه فریب طبیعت شده ...

اگر میگفتی کره زمین را ببین که شرایط حیات بر روی آن فراهم شده ... شاید باز فریب می خوردم ولی حالا میبینم که میان اینهمه سیاره خشک و خالی، احتمال اینکه شرایط یکی از آنها مساعد زیستن باشد از یک بیشتر نباشد کمتر نیست!

از عشق میگویی و از نیاز به یک برتر ...
      میگویم تنها راه گریز از وحشت تنهاییست ...

کاش اینها را قبلا به من میگفتی ...

با اینهمه وقتی به آسمان نگاه میکنم تو را میبینم که آن بالا لبخند زنان نشسته ای ...
فقط یک سئوال دارم،
      آیا تو هم به من نگاه میکنی ؟

...

نظرات 2 + ارسال نظر
دنیا جمعه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 02:19 ب.ظ http://donyayeman.blogsky.com

سلام عزیزم.خوبی؟.
مرسی اومدی .شاد باشی .قربانت

دنیا چهارشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 08:57 ق.ظ http://donyayeman.blogsky.com

سلام .
پیش من نمی یای ؟
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد